مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-31حوادث

با سیاه پوشان پلیس امنیت؛ از اجرای 130 عملیات در 48 ساعت تا دستگیری 270 اوباش


رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از اجرای 130 مرحله عملیات در 16 نقطه تهران و دستگیری 270 متهم خبر داد.

- سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تشریح عملکرد ماموران پلیس امنیت اشاره و اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت در راستای اجرای طرح اقتدار به مدت یک هفته با انجام اقدامات اطلاعاتی، مبارزه و برخورد و دستگیری اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و خفت گیران را در دستور کار خود قرار دادند.

 رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: در این راستا ماموران با دو باند اراذل و اوباشی مواجه شدند که علاوه بر شرارت در حوزه سلاح و مهمات نیز فعال بوده و به صورت سازمان یافته سلاح ها را از مرزهای غربی وارد کشور و در نهایت تهران می کردند که در نهایت با رصد و اشراف اطلاعاتی و کار عملیاتی، افراد این دو باند شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: از دستگیرشدگان 23 قبضه سلاح جنگی و از جمله مسلسل آمریکایی کشف شد؛ همچنین شبه سلاح هایی که با شلیک صدای وحشتناکی داشته و رعب و وحشت ایجاد می کنند.

 سرهنگ راستی به دستگیری 270 نفر متهم در طرح پلیس امنیت اشاره و بیان داشت: 50 درصد از این افراد دستگیر شده مصداق اراذل و اوباش بوده و بقیه نیز از همدستان این افراد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سیاه پوشان پلیس امنیت؛ از اجرای 130 عملیات در 48 ساعت تا دستگیری 270 اوباش

با سیاه پوشان پلیس امنیت؛ از اجرای 130 عملیات در 48 ساعت تا دستگیری 270 اوباش