مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-31اقتصادي

صبر مجلس مقابل دولت رو به پایان است


هرچند که برخی نمایندگان مجلس از جلوگیری هیئت رییسه برای اعلام وصول استیضاح ها روایت می کنند و برخی دیگر هم معتقد هستند باید به وزرا فرصت داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از قرن نو، هنوز از نامه نمایندگان مجلس به ابراهیم رییسی و دعوت از او برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 و همچنین رای اعتماد قاطعی که بهارستانی ها به وزرای انتخاباتی او دادند، زمان زیادی نمی گذشت که زمزمه هشدارها به کابینه دولت و حرف و حدیث ها برای استیضاح وزرای او بلند شد.

افزایش گرانی ها، انتصابات در وزراتخانه ها، کیفیت خودروها و .

از جمله مسائلی بود که در قالب سوال نمایندگان از وزرای رییسی مطرح شد و آن ها را به صحن علنی مجلس برای کشاند، با این حال ماجرا به همین جا ختم نشد و پارلمانی که روزی خواهان به روی کار آمدن ابراهیم رییسی و کابینه او بود، حال با استفاده از حق نظارتی خود دولت را تهدید می کند.

وزرای رییسی استیضاح می شوند یا خیر؟ چون دولت وارد اصلاح قیمت خودرو شده مجلس فعلا استیضاح وزیر را مسکوت گذاشته است اما اگر وزارت صمت این آیین نامه را به درستی اجرایی نکند و خواسته های مردم تامین نشود، استیضاح وزیر صمت را دوباره به اجرا در می آوریم.

، بالاخره گام اول برداشته شد و واردات خودرو آزاد شد، در تنظیم آیین نامه واردات خودرو با تکیه بر کلمه خودروی اقتصادی دو شرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر مجلس مقابل دولت رو به پایان است

صبر مجلس مقابل دولت رو به پایان است