مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-31سياسي

فداکاری مردم دیار 15 خرداد در تاریخ ثبت شده است


دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان گفت: فداکاری و جانفشانی های مردم دیار 15 خرداد در تاریخ ثبت شده و باید این ایام و یاد شهیدان همیشه زنده نگه داشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سید کمال الدین سجادی دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان و سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در همایش امتداد ولایت که به مناسبت قیام خونین 15خرداد مردم شهرستان ورامین برپا شده بود، اظهار کرد: ماه خرداد وقایع مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و پس از سخنرانی امام بر علیه شاه خائن در سال 42 مردم ورامین حرکت کردند و با تدین و شهادت طلبی خود مبدأ و آغاز انقلاب اسلامی را رقم زدند و در تاریخ ثبت شدند.

وی گفت: تعابیر امام خمینی(ره) در مورد پانزده خرداد جالب است و این واقعه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می دانند و به خاطر این روز برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان پانزده خرداد را پیوند دهنده یوم الله 22 بهمن دانست و افزود: فداکاری و جانفشانی های مردم این دیار در تاریخ ثبت شده و باید این ایام و یاد شهیدان همیشه زنده نگه داشته شود.

سجادی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سند معتبر و منشور چهل ساله دوم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این سند گنجینه ای است که در اختیار مسئوولان نظام قرار گرفته و در آن فلسفه وجودی و دستاوردهای نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری مردم دیار 15 خرداد در تاریخ ثبت شده است

فداکاری مردم دیار 15 خرداد در تاریخ ثبت شده است