مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-31اجتماعي

خارهایی که به چشم زیباسازی کوهسار فرو می رود


تلاش برای زیبا سازی شهر کوهسار بی فایده است چرا که مجتمع ایثار، تپه امامزاده و معدن، بخش وسیعی از شهر را فرا گرفته و تلاش های ما را برای زیباسازی شهر بی نتیجه می کند .

- سعید فلاح پور، رییس شورای اسلامی شهر کوهسار، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، به بیان برخی مشکلات در شهر کوهسار که زیبایی شهر را مختل و مردم را ناراضی کرده است، پرداخت و افزود: معدن شن و ماسه بالای اتوبان هم به لحاظ آلایندگی هوا و محیط زیست و وجود ریزگردها برای مردم ناراحت کننده است.

وی توضیح داد: این معدن بیش از نیمی از طول شهر را فرا گرفته و بخاطر وجود آن در سمت راست مسیر اتوبان به کوهسار، مسافت بسیار زیادی چاله و تلی از  خاک است که مردم را ناراحت کرده،  در حالیکه سمت چپ این مسیر فضای سبز و طبیعت زیبایی است.

  اوقاف  ادعا می کند مالک تپه امامزاده است وی به وجود تپه امامزاده در وسط محدوده شهر به مساحت حدود 27 هکتار اشاره و تصریح کرد: تنها کاربری این تپه در طرح تفصیلی فضای سبز است و تنها جایی است که می تواند به عنوان گلوگاه تنفسی و زیباسازی شهر استفاده شود.

ضمن اینکه با توجه به قیمت سنگین زمین،  و حتی با پس انداز 100 ساله در شهرداری هم نمی توانیم برای ایجاد فضای سبز زمین بخریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارهایی که به چشم زیباسازی کوهسار فرو می رود

خارهایی که به چشم زیباسازی کوهسار فرو می رود