مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 02:372022-05-30اقتصادي

قالیباف ثبات اقتصادی را به 5 سال دیگر حواله داد!


با توجه به شناختی که از کشور دارم، می گویم طی یک برنامه 5 ساله مانند برنامه هفتم توسعه اگر با نگاه مذکور حرکت کنیم، بدون شک ثبات اقتصادی برقرار خواهد شد و دیگر نیازی نیست که هر روز شاهد نگران تغییر نرخ ارز، - قیمت ها، بی ثباتی و تورم باشیم.

رییس مجلس تاکید کرد: با توجه به شناختی که از کشور دارم، می گویم طی یک برنامه 5 ساله، بدون شک ثبات اقتصادی برقرار خواهد شد و دیگر نیازی نیست که هر روز شاهد نگران تغییر نرخ ارز، قیمت ها، بی ثباتی و تورم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز وظیفه خود می دانم به دلیل حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان در آبادان عزیز، این شهر مقاوم که در دوران دفاع مقدس و در همه صحنه ها خوش درخشیده است، مجدداً به همه خانواده ها تسلیت و تعزیت بگویم و برای یکایک شهروندان درگذشته آبادانی در این حادثه از خداوند طلب مغفرت و آمرزش دارم.

در افتتاحیه رویداد ملی عصر امید بر این نکته تاکید کردم که اگر دنبال قوی شدن ایران هستیم باید بدانیم زمانی این موضوع محقق می شود که تک تک مردم ایران قوی باشند.

لذا باید با ایمان و اعتقاد به سنت های الهی و خداباوری حرکت کنیم؛ همچنین باید مردم را اساس کارها بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف ثبات اقتصادی را به 5 سال دیگر حواله داد!

قالیباف ثبات اقتصادی را به 5 سال دیگر حواله داد!