مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 22:022022-05-30سياسي

بزرگداشت نادر طالب زاده در همدان/ مردی که خالق ایده های نو بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  عصر امروز ویژه برنامه بزرگداشت مرحوم نادر طالب زاده در همدان با حضور خانواده، دوستان و کارشناس فرهنگی و هنری برگزار شد که در آن از خانواده ایشان تقدیر به عمل آمد.

باید به سلطه رسانه ای صهیونیست ها پایان دهیم رضا برجی، عکاس و مستندساز با بیان اینکه نادر طالب زاده، مرد روزهای سخت و علمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مقاومت بود به بیان خاطراتی از این مرد بزرگ پرداخت و اظهار کرد: 25 روز بود که همراه نادر در بوسنی بودیم، با خانه تماس گرفت و متوجه شد منزلش آتش گرفته است؛ به او گفتیم برو اما نرفت؛ چند روز بعد ژنرال فکرت این جمله را مطرح کرد که اگر اسلام اجازه می داد، مجسمه امام را می ساختم و به آن تعظیم می کردم ، بعد از این اتفاق نادر به من گفت که اگر می رفتم این گفته را چطور ثبت و ضبط می کردم؟ .

وی با بیان اینکه نادر همیشه حرف تازه برای گفتن داشت و ای کاش فرصت بیشتری در اختیار داشت تا افراد بیشتری را در مکتب فرهنگی انقلاب تربیت کند تصریح کرد: بهترین مستند زندگی امام خمینی(ره) را شبکه المنار ساخت و این  نادر طالب زاده بود که پایه مرکز فرهنگی هنری حزب الله و شبکه المنار را گذاشت و شاگردان او امروز این مجموعه را اداره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت نادر طالب زاده در همدان/ مردی که خالق ایده های نو بود

بزرگداشت نادر طالب زاده در همدان/ مردی که خالق ایده های نو بود