مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-30سياسي

تاکید فرماندار بر رفع معارضات پروژه تامین آب شرب لیکک از سد کوثر


فرماندار بهمیی در روند اجرایی طرح آبرسانی از سد کوثر به این شهرستان تأکید کرد و خواستار پیگیری ویژه رفع معارضات و اتمام هر چه سریعتر این طرح به عنوان مهمترین مطالبه عمومی مردم شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهمیی در سال جاری به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور جانشین فرماندهی انتظامی، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، مدیران ادارات منابع آب، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت برق و امور عشایر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

   علی محمدی فرماندار شهرستان بهمیی نیز ضمن تشکر از مدیرعامل و مجموعه شرکت آب منطقه ای به جهت تسریع بسیار محسوس در روند اجرایی طرح آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمیی، خواستار پیگیری ویژه رفع معارضات و اتمام هر چه سریعتر این طرح به عنوان مهمترین مطالبه عمومی مردم شهرستان شد.

فرماندار شهرستان ترویج فرهنگ احداث طرح های گلخانه ای در راستای اشتغال زایی، افزایش بهره وری و تولید نسبت به سطح زیر کشت و کاهش مصرف آب را امری مهم از سوی ادارات ذی ربط دانست و از اداره منابع آب و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خواست برای حل مشکل تامین آب مجتمع گلخانه ای قلات مطابق ضوابط اهتمام ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار بر رفع معارضات پروژه تامین آب شرب لیکک از سد کوثر

تاکید فرماندار بر رفع معارضات پروژه تامین آب شرب لیکک از سد کوثر