مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-30بين الملل

پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش قرار گرفت


یکی از رسانه های صهیونیستی امروز اعلام کرد که پدافند هوایی این رژیم از بیم حملات تلافی جویانه مقاومت، در حالت آماده باش قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسانه صهیونیستی تایمز آو اسراییل امروز دوشنبه اعلام کرد که یگان های پدافند ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات نیروهای مقاومت در منطقه به حالت آماده باش درآمده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، پدافند هوایی این رژیم به دلیل بیم از پاسخ احتمالی ایران به ترو شهید صیاد خدایی از طرُق موشکی و یا پهپادی خود را تقویت کرده اند.

مقامات امنیتی این رژیم از حمله موشکی یا انتحاری گروه های تحت حمایت ایران در لبنان و سوریه بیمناک بوده و سامانه های مختلف پدافند هوایی از جمله گنبد آهنین را در حالت آماده باش قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایمز آو اسراییل، ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته است که به دلیل نگانی های خود پیرامون حمله احتمالی ایران، پدافند هوایی خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

این در حالیست که رسانه مذکور تصویر توییت یکی از خبرگزاری های ایرانی را که سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را درباره ترور شهید صیاد خدایی منتشر کرده است را نیز در این خبر قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش قرار گرفت

پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش قرار گرفت