مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 18:222022-05-30اقتصادي

فعالیت 98 تیم بازرسی برای نظارت بر قیمت ها در البرز


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز گفت: از نخستین روز اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت ها و تشدید بازرسی ها در استان البرز 98 تیم بازرسی در استان فعال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش مرادی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: از نخستین روز اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت ها و تشدید بازرسی ها در استان البرز 98 تیم بازرسی در استان فعال شدند، به طوری که 60 تیم در شهرستان کرج به کار پایش و رصد بازار پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین طی دو روز اخیر 2 هزار و 200 بازرسی انجام شد که 546 واحد متخلف شناسایی و برای آن ها تشکیل پرونده شد که این روند بازرسی ها همچنان ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز 2 تیم هم با حضور مأموران نیروی انتظامی برای رصد انبارها و محل نگهداری کالاهای اساسی فعال است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در استان سامانه جامع انبارها و تجارت وجود دارد که کار پایش کالاها را بر عهده دارد.

تیم های بازرسی استان با این روند فعالیت نه تنها مشکل استان را حل کرد بلکه در حل مشکل خیلی از استان ها نیز تأثیرگذار بود.

مرادی در خصوص تولید و روند توزیع و ذخیره سازی کالاهای اساسی همچون روغن و ماکارونی افزود: تولید مواد اولیه و توزیع محصولات در سطح کارخانه های به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 98 تیم بازرسی برای نظارت بر قیمت ها در البرز

فعالیت 98 تیم بازرسی برای نظارت بر قیمت ها در البرز