مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-30بين الملل

اتحادیه اروپا دیگر هیچ ابزاری برای آسیب زدن به روسیه ندارد


تحلیلگران بلومبرگ در مقاله ای اذعان کردند که اتحادیه اروپا دیگر هیچ ابزاری برای آسیب زدن به روسیه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تحلیلگران بلومبرگ در مقاله ای اعلام کردند که فرصت های اتحادیه اروپا برای آسیب رساندن به روسیه تمام شده و دست آن ها در این خصوص دیگر بسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، در مقاله جان فولین و آلبرتو ناردلی که در وبگاه بلومبرگ منتشر شد در این خصوص آمده است: ناامیدی در اتحادیه اروپا در حال افزایش است، چرا که تحریم های اعمال شده به مرز آسیب رسانی احتمالی آنها به مسکو رسیده است.

نویسندگان این مقاله برنامه های اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم هایی بر عرضه نفت روسیه را به عنوان بخشی از بسته آتی تحریم ها یادآوری کرده اند؛ بسته ششمی که بروکسل مدت هاست می کوشد تا آن را علیه روسیه به تصویب برساند، اما تا کنون هیچ اجماعی درباره آن به دست نیاورده است.

بر اساس این مقاله، پیشتر مشخص شد که کشور یونان ممنوعیت حمل و نقل نفت روسیه به کشورهای ثالث توسط تانکرهای کشورهای عضو اتحادیه اروپا را مجاز نمی داند؛ اما مجارستان با این تحریم مخالفت کرده است.

بر اساس مقاله مذکور، علاوه بر این، ناظران خاطر نشان کردند که بسیاری از کشورها موافقت کرده اند تا هزینه گاز روسیه را به واحد پولی روبل پرداخت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا دیگر هیچ ابزاری برای آسیب زدن به روسیه ندارد

اتحادیه اروپا دیگر هیچ ابزاری برای آسیب زدن به روسیه ندارد