مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-30سياسي

رحیم پور ازغدی: انقلاب شناسی نیازمند جهاد تبیین و مطالعه دقیق است


انقلاب شناسی نیازمند یک جهاد تبیین و مطالعه دقیق است و این اتفاق باید رخ دهد، چون دشمنان کتاب های متعددی می نویسند و به بیان خاطرات دروغ و جعلی می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسن رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که با عنوان امام خمینی خورشید قرن و رونمایی از کتاب صوتی خط امام از سوی کمیته دانشگاهیان ستاد بزرگداشت ارتحال امام در محل حسینیه جماران برگزار شد، با اشاره به انقلاب مردم در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) گفت: مردم دنبال عدالت بودند ولی حتی یک شعار اقتصادی در راهپیمایی ها و تظاهرات 1356 و 1357 سر ندادند.

وی ادامه داد: امام خمینی چند ماه پیش از رحلتشان در نامه ای خطاب به سید حمید روحانی بر ضرورت تبیین درست انقلاب تاکید کرد.

عضو شورای انقلاب فرهنگی با اشاره برگزاری برنامه در حسینیه جماران افزود: عقلانیت، معنویت و روح عدالتخواهی از حسینیه جماران به جهان اسلام و قلمرو حیات بشری پمپاژ شد است.

ازغدی با اشاره به نگاه امام راحل به خدا ادامه داد: امام وقتی که می گفت خدا انگار از خدای دیگری حرف می زد در واقع خدای امام حی، سمیع، بصیر، علیم، قدیر، شاهد و رفیق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم پور ازغدی: انقلاب شناسی نیازمند جهاد تبیین و مطالعه دقیق است

رحیم پور ازغدی: انقلاب شناسی نیازمند جهاد تبیین و مطالعه دقیق است