مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-30اقتصادي

50 درصد واحدهای مسکونی روستایی کشور مقاوم سازی شده اند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی شده اند که این آمار در استان هایی همچون کردستان بسیار کمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان اظهار داشت: روستاها یکی از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی هستند و باید به آنها توجه ویژه شود.

وی افزود: در سال 84 تنها 7 درصد واحدهای مسکونی روستایی کشور نوسازی شده بودند اما اکنون این مهم به 50 درصد رسیده است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: امیدواریم در کمترین زمان ممکن و با همراهی مردم در مناطق روستایی به ویژه در استان هایی همچون کردستان شاهد افزایش واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده باشیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: سنددار کردن خانه های روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت که از سال ها قبل آغاز شده اکنون به مرحله خوبی رسیده و همچنان در حال انجام است.

وی اعلام کرد: این نهاد تاکنون برای سه میلیون و 700 هزار خانه روستایی و شهری زیر 25 هزار نفر جمعیت، سند مالکیت صادر کرده است.

نیکزاد افزود: هم اکنون بنیاد مسکن در 14 نقطه کشور شامل هشت منطقه زلزله زده و 6 منطقه سیل زده مشغول بازسازی واحدهای مسکونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد واحدهای مسکونی روستایی کشور مقاوم سازی شده اند

50 درصد واحدهای مسکونی روستایی کشور مقاوم سازی شده اند