مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-30فرهنگي

سرنوشت ویروس های هنری نابودی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به فیلم ضدایرانی و ضداسلامی جشنواره کن گفت: سرنوشت این ویروس های هنری نابودی است.

- سینا دلشادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به فیلم ضدایرانی و ضداسلامی جشنواره کن اظهار کرد: سرنوشت این ویروس های هنری نابودی است و کسانی که با ساخت این فیلم به دنبال اسلام هراسی و ایران ستیزی هستند باید بدانند سرنوشتی جز نابودی در انتظارشان نخواهد بود.

وی تصریح کرد: سازندگان این فیلم ، بی هنرانی لامذهب و بی دین هستند که هدف و نیتشان چیزی جز توهین به ارزش های اسلامی و ایرانی نبوده و نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مسوولان ذی ربط باید با عوامل ایرانی این فیلم اعم از عوامل اصلی و فرعی برخورد قاطع و بدون مماشات کنند، بیان کرد: کسانی که با ساخت این فیلم به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهین کرد ه اند باید با اشد مجازات مواجه شوند، چرا که قلب میلیون ها مسلمان و دوستدار امام رئوف را به درد آورده اند.

دلشادی با اشاره به اینکه در این اثر ضدهنری و ضدفرهنگی تصویری غیرعقلانی از فضای حاکم بر کشور به نمایش گذاشته شده، گفت: انسانی که با هنرش می تواند میزبان ملائکه شود اگر در ورطه بی اعتقادی بیفتد از ابلیس هم پست تر خواهد شد و سازندگان این فیلم نشان دادند چه ابلیس صفتانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت ویروس های هنری نابودی است

سرنوشت ویروس های هنری نابودی است