مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-30اقتصادي

لزوم افزایش سهم خراسان شمالی از بودجه ساخت مدارس عشایری کشور


هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای مدارس عشایری کشور تخصیص یافته که با توجه به جامعه بزرگ عشایری خراسان شمالی، - خواهان افزایش سهم استان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد ظهر دو شنبه در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی مجموعه آموزش و پرورش استان توجه به مدارس عشایری و ساخت پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای مدارس عشایری کشور تخصیص یافته که با توجه به وجود جامعه بزرگ عشایری استان انتظار افزایش سهم این اعتبارات و تسریع در پرداخت آن را برای خراسان شمالی را داریم.

وی یکی از ضروریات مجموعه آموزش و پرورش استان را ساخت پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان دانست و افزود: امیدواریم به رغم عدم شروع هیچ پروژه ای جدید، ساخت این پردیس مورد توجه دولت قرار گیرد.

حسین نژاد به اهمیت شعار سال اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از دانش شرکت های دانش بنیان می توانیم مسیر توسعه را هموار کنیم.

وی بر انتصابات سریع مدیران شهرستانی تاکید کرد و بیان داشت: این انتصابات باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود و ملاک این انتصابات هم دلسوزی برای نظام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سهم خراسان شمالی از بودجه ساخت مدارس عشایری کشور

لزوم افزایش سهم خراسان شمالی از بودجه ساخت مدارس عشایری کشور