مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-30سياسي

پروژه های زودبازده در مشهد با سرعت بیشتری اجرا می شوند


پروژه های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم برخوردار در مشهد با سرعت بیشتری دنبال و به سرانجام می رسند.

- به گزارش، حسن موحدیان ظهر دوشنبه در جلسه شورای شهر مشهد اظهار کرد: پروژه های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم برخوردار، از نخستین مصوبات شورای شهر بوده که امیدواریم با همت و تلاش مضاعف شهرداری، این پروژه ها با سرعت بیشتری دنبال شوند و به سرانجام برسند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) هستیم، اظهارکرد: یاد و خاطره امام راحل (ره) را گرامی می داریم و باید توجه داشت مهمترین موضوع در رابطه با امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، رسالتی است که ایشان برای انقلاب تعریف کردند.

وی گفت: مهمترین مأموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت از مظلومان، محرومان و مستضعفان عالم است که تاکنون به همین دلیل، هزینه های بسیاری داده ایم ولی این رسالت فراموش نشده است؛ برهمین اساس بوده که نام و یاد امام خمینی (ره) همیشه زنده است و این مأموریت را با قوت و قدرت دنبال خواهیم کرد.

موحدیان در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام 15 خرداد، از این رویداد به عنوان نقطه عطف انقلاب یاد کرد و افزود: قیام 15 خرداد از چنان جایگاهی برخوردار است که امام (ره) تاکید فرمودند قیام 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های زودبازده در مشهد با سرعت بیشتری اجرا می شوند

پروژه های زودبازده در مشهد با سرعت بیشتری اجرا می شوند