مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-30بين الملل

نخست وزیر اسپانیا: حمایت ناتو از اوکراین شکست ناپذیر است


نخست وزیر اسپانیا حمایت نظامی کشورش از اوکراین را، که آورده ای جز جنگ افروزی ندارد، موجب تضمین آینده اروپا و جهان توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، نخست وزیر اسپانیا معتقد است حمایت های ناتو از اوکراین در نبرد با روسیه شکست ناپذیر است.

پدرو سانچز امروز دوشنبه، صرف نظر از اینکه حمایت های نظامی ناتو به جنگ اوکراین دامن زده، اعلام کرد حمایت ناتو از اوکراین شکست ناپذیر است.

نخست وزیر اسپانیا ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را شخصی توصیف کرد که به اهداف خود در کشوری که در 24 فوریه مورد حمله قرار داد، نخواهد رسید.

نخست وزیر اسپانیا، که در مراسمی به مناسبت چهلمین سال پیوستن مادرید به ناتو سخنرانی می کرد، گفت حمایت قاطعانه از اوکراین تنها راهی است که تضمین می کند اروپا و جهانی که ما ساخته ایم، آینده مطمئنی در پیش دارد.

سرازیر شدن کمک های مالی و نظامی محور غرب و متحدان آن به اوکراین با هدف مقابله با روسیه در حالی به انجام می رسد که مسکو تا کنون بارها اعلام کرده است که در صورت موافقت کی یف با شروط متضمن امنیت این کشور، عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین متوقف خواهد شد.

در تازه ترین مورد، دولت فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن به بهانه جنگ در اوکراین اعلام کرد که بسته کمک اضطراری 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اسپانیا: حمایت ناتو از اوکراین شکست ناپذیر است

نخست وزیر اسپانیا: حمایت ناتو از اوکراین شکست ناپذیر است