مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-30سياسي

حکم قطعی 23 نفر از مخلان نظام اقتصادی کشور در اصفهان صادر شد


رییس کل دادگستری استان اصفهان از صدور حکم قطعی برای 23 نفر از متهمان پرونده چند شرکت نفتی به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری اظهار داشت: این پرونده مربوط به چند شرکت نفتی با 27 نفر متهم است که بر اساس دادنامه صادر شده از سوی شعبه مذکور، 23 نفر از متهمان آن به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به مُجازات های حبس و جزای نقدی محکوم شدند و نسبت به چهار نفر نیز رأی برائت صادر شد.

وی با بیان اینکه از جمع 23 نفر از محکومان این پرونده، اسامی هشت نفر از افراد حقیقی و حقوقی وفق ماده 36 قانون مجازات اسلامی صادر شده است، افزود: طبق حکم صادر شده، شرکت سهامی خاص پتروپالایش کیان اسپادانا به پرداخت 195 میلیارد و 680 میلیون و 147 هزار تومان جزای نقدی در حق خزانه دولت محکوم و حکم انحلال آن نیز صادر شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: شرکت سهامی خاص پالایش کریمخان اصفهان نیز به پرداخت 300 میلیارد ریال جزای نقدی معادل میزان وزنی و ارزش ریالی مواد نفتی یارانه ای محکوم و حکم انحلال آن نیز صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قطعی 23 نفر از مخلان نظام اقتصادی کشور در اصفهان صادر شد

حکم قطعی 23 نفر از مخلان نظام اقتصادی کشور در اصفهان صادر شد