مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-30سياسي

قدیمی ترین یافته های چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: قدیمی ترین یافته های گیاهی، جانوری و انسانی در این استان به نمایش گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا جیلان در نشست با مدیر مجموعه گنجینه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و دبیر اجرایی کنگره دو سالانه ملی و بین المللی زیست شناسی ایران، اظهار کرد: به مناسبت برگزاری کنگره دوسالانه ملی و بین المللی زیست شناسی ایران قدیمی ترین یافته های گیاهی، جانوری و انسانی در این استان به میزبانی دانشگاه شهرکرد به نمایش گذاشته می شود.

وی عنوان کرد: راه اندازی موزه در تمامی شهرهای چهارمحال و بختیاری از مهم ترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

جیلان تصریح کرد: در همین راستا تهیه وسایل مورد نیاز برای نمایش در موزه ها با اولویت در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

ضرورت اعتباربخشی به مراکز فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مدیر گنجینه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری د ر ادامه این نشست، گفت: معرفی یافته های باستان شناسی زیست شناسی در رسانه های گروهی می تواند به برگزاری مطلوب کنگره دوسالانه ملی و بین المللی زیست شناسی ایران به میزبانی دانشگاه شهرکرد کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین یافته های چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته می شود

قدیمی ترین یافته های چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته می شود