مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-30سياسي

پژوهش های دانشگاهی به زبان مدیران اجرایی کشور تبدیل می شود


رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی کشور گفت: پژوهش به اندازه کافی وجود دارد، فقط این پژوهش ها زبان مشترکی با مدیران اجرایی ندارند، لذا از این پس پژوهش های دانشگاهی با زبان مدیران اجرایی مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی باقر طاهری نیا رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در نشست روسای دانشگاه های کشور که در دانشگاه تبریز در حال برگزاری است، گفت: پژوهش به اندازه کافی در کشور انجام شده است و نیاز ما فراوری شدن پژوهش های فراموش شده است.

آنچه که تبدیل به کتاب شد و بعد کناری گذاشته شده است.

رویکرد پژوهشگاه احیای این پژوهش هاست.

وی افزود: ایده های پژوهشگران باید به زبان مدیران اجرایی مطرح شود، در حال حاضر بین پژوهشگران و مدیران اجرایی زبان مشترکی وجود ندارد، همین موضوع باعث شده است بسیاری از پژوهش ها کاربرداجرایی به خود نگیرد.

طاهری نیا خاطرنشان کرد: از این پس پژوهشگران ملزم می شوند برون داد کار پژوهشی خود را در قالب فرمتی ارائه دهند که هم مسأله در آن مطرح شده باشد و هم کاربرد اجرایی و راهکار حل آن مسأله بیان شود.

رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی کشور با اشاره به تشکیل گروه تعاملی در موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: گروه تعاملی برقرار شده و میان پژوهشگران و کارفرمایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های دانشگاهی به زبان مدیران اجرایی کشور تبدیل می شود

پژوهش های دانشگاهی به زبان مدیران اجرایی کشور تبدیل می شود