مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-30اقتصادي

بخشنامه های مانع تولید را به کاغذ پاره تبدیل می کنیم


رییس کمیسیون جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشنامه هایی که مانع بخش کشاورزی و تولیدات شوند را به کاغذ پاره تبدیل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجواد عسگری ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات حوزه کشاورزی استان گلستان  اظهار کرد: بخشنامه هایی که مانعی برای رشد و توسعه بخش کشاورزی ایجاد کنند و توجیه نداشته باشند کاغذ پاره ای بیش نیستند و باید پاره شوند.

وی که عمده هدفش از مطرح کردن این مورد، بخشنامه جدید بانک کشاورزی درباره مبنی بر حذف فروش مشارکت مدنی و جایگزینی فروش نقدی بود که عملاً حمایت از محصولات وارداتی را به جای تولید داخلی را به دنبال خواهد داشت، افزود: سریعاق این بخشنامه باید لغو شود چرا که نه تنها هیچگونه توجیهی در حمایت کشاورز و کشاورزی نداشته بلکه تبدیل به معضلی برای این بخش شده و توان مالی کشاورزی را تهدید می کند.

عسگری تاکید کرد: باید اعطای تسهیلات به کشاورزان برای خرید تراکتور از سر گرفته شود تا رونق دوباره کشاورزی و تولید را شاهد باشیم که با این بخشنامه زیرسئوال رفته بود.

تراکتورسازی کمبودهای حاصل از سهمیه بندی استان گلستان را جبران کند عسگری همچنین از گروه صنعتی تراکتوسازی خواست تا امسال 2 هزار دستگاه تراکتور برای کشاورزان استان گلستان به صورت ویژه اختصاص دهد تا کمبودهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه های مانع تولید را به کاغذ پاره تبدیل می کنیم

بخشنامه های مانع تولید را به کاغذ پاره تبدیل می کنیم