مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-30حوادث

زنگ خطر اعتیاد دنیای سایبری برای کودکان/ واقعیتی انکارناپذیر


رییس پلیس فتای البرز با بیان اینکه زنگ خطر اعتیاد دنیای سایبری برای کودکان واقعیتی انکار ناپذیر است؛ از خانواده ها خواست مراقب وابستگی اینترنتی فرزندان خود در این محیط باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار داشت: والدین برای زمان استفاده فرزندان خود از بستر اینترنت قوانین و مقررات تعیین کنند و چنانچه زمان استفاده از اینترنت توسط والدین کنترل نشود فرزندان دچار آسیب های مانند اعتیاد اینترنتی، افت تحصیلی، خطرات جسمی و روحی خواهند شد.

وی اضافه کرد: همراهی و هماهنگی والدین با فرزندان و نظارت بر رفتار و فعالیت سایبری آن ها یک امر ضروری است، چرا که ناآگاهی والدین، موجب آسیب ها و تهدیدات گوناگون خواهد شد.

رییس پلیس فتا البرز خاطرنشان کرد: افزایش تعاملات خانوادگی یکی از راه های کنترل کودکان در فضای مجازی است و خانواده ها باید برای استفاده کودک از اینترنت زمان معین و هدف در چهارچوب خاص تعیین کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: کودکان در وبگردی ها برخی مواقع به موضوعاتی برخورد می کنند که متناسب با سن آنها نیست که خانواده ها باید زمان حضور فرزندان در این فضا، همه جوانب اعم از تهدید و آسیب را در کنار قابلیت های آن مد نظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر اعتیاد دنیای سایبری برای کودکان/ واقعیتی انکارناپذیر

زنگ خطر اعتیاد دنیای سایبری برای کودکان/ واقعیتی انکارناپذیر