مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-30اجتماعي

عملیات احداث 8 سیل بند آبخیزداری در روستاهای خلخال ادامه دارد


با هدف مدیریت سیلاب در روستاهای بزرگ 8 پروژه آبخیزداری در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده ظهر امروز دربازدید از روستاهای اندبیل و گورانسراب خلخال اظهار کرد: در سال جاری 8 پروژه آبخیزداری در روستاهای شهرستان خلخال اجرا می شود.

وی افزود: به لحاظ نزدیکی روستاها به شهر خلخال و وجود رودخانه هایی که در مسیر سیلاب ها قرار گرفته اند، ساخت سیل بندها در روستاهای مشرف به شهر در دستور کار آبخیزداری قرار گرفته و پروژه ها با پیشرفت خوب فیزیکی در حال اجرا هستند.

فرماندار خلخال بیان کرد: بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون تومان در 5 روستا برای ساخت 8 سیل بند هزینه خواهد شد که نظارت هفتگی در پروژه های در دست اجرا ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری در بخش مرکزی و شاهرود و بخش هایی از مناطق خورش رستم، شاهد خسارات فراوان سیلاب بودیم، تاکید کرد: ساخت این سیل بندها برای جلوگیری از خسارات سیل، ضروری و الزامی است.

رییس شورای ادرای شهرستان خلخال در بازدید از پروژه سیل بند روستای گورانسراب خلخال نیز گفت: در سال های اخیر در منطقه فینارود خوجین، اندبیل، محدوده روستای زاویه سادات، روستای علی آباد،  سیل بندهایی ساخته شده که علاوه بر ذخیره آب در سفره های زیرزمینی، در جلوگیری از جاری شدن سیلاب و گل و لای به معابر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 8 سیل بند آبخیزداری در روستاهای خلخال ادامه دارد

عملیات احداث 8 سیل بند آبخیزداری در روستاهای خلخال ادامه دارد