مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-30اقتصادي

34 هزار کارگر امسال دوباره به کارخانه ها برمی گردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عزیزالله قربانی معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ظهر امروز در نشست کارگروه نهضت احیای واحدهای تولیدی با حضور مسؤول حوزه حقوقی و بانکی نهضت احیای ریاست جمهوری و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب وکار شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: امسال، سه هزار و 300 واحد صنعتی زیر 50 درصد ظرفیت در برنامه حمایت و افزایش ظرفیت سازمان صنایع کوچک و شهرک ها صنعتی ایران قرار دارند که حدود 17 هزار نفر از این محل، افزایش ظرفیت اشتغال ایجاد می شود.

وی تعداد واحدهایی که با ظرفیت کمتر از 50 درصد فعالیت دارند را در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان 488 اعلام کرد و گفت: برنامه افزایش ظرفیت 100 واحد نیمه فعال استان با تثبیت اشتغال 500 نفر در سال جاری در دستور کار است.

معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اینکه در سال جاری دو هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازخواهد گشت، ادامه داد: احیای این تعداد واحدهای راکد صنعتی به اشتغال 34 هزار نفر منجر می شود.

قربانی یادآور شد: 44 درصد از این واحدها مشکل کمبود نقدینگی، 16 درصد عدم تقاضا و بازار، 10 درصد فرسودگی ماشین آلات، 10 درصد ضعف فناوری، 11 درصد کمبود مواد اولیه و 9 درصد مشکلات حقوقی دارند و 8 درصد دارای مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار کارگر امسال دوباره به کارخانه ها برمی گردند

34 هزار کارگر امسال دوباره به کارخانه ها برمی گردند