مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-30اقتصادي

تعطیلی مجدد فرودگاه همدان/ آتا پروازها را لغو کرد


شرکت هواپیمایی آتا که دو پرواز مشهد و کیش از فرودگاه همدان را انجام می داد، پروازها را لغو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حدود چهار ماه قبل ما همدانی ها خوشحال و خندان بازگشایی و فعالیت دوباره فرودگاه را جشن گرفتیم و امیدوار بودیم که دیگر پروازهای فرودگاه به اما و اگر دچار نشود اما گویا تا زمانی که همدان یک شرکت هواپیمایی اختصاصی نداشته باشد، داستان همین است.

شرکت آتا از همان چهار ماه قبل که مجدد فرودگاه با دو پرواز مشهد و کیش کار خود را شروع کرد، نشان داد که زیاد پایبند تعهداتش نیست به طوری که چندین بار با بهانه های مختلف اقدام به لغو و تاخیر پروازها کرد.

از همان زمان و شاید از سال های قبل ما رسانه ای از مسوولان ارشد استان خواستیم برای همدان یک شرکت هواپیمایی اختصاصی در نظر بگیرند زیرا تا زمانی که این شرکت اختصاصی پا نگیرد، همین آش است و همین کاسه!    در هفته نخست خردادماه فقط دو پرواز داشتیم و پروازهای خرداد هم کلا کنسل شده است، برای همدانی که 6 ماه دوم سال گردشگری ندارد و اکنون فصل گردشگری است، وجود فرودگاه به همدان یک زیرساخت اساسی و اولویتی است که فقط مسوولان ارشد و نمایندگان مجلس می توانند به داد آن برسند، امید است این بار رسیدگی به این موضوع به گونه ای باشد که دوام پروازها را شاهد باشیم تا اعتماد از دست رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مجدد فرودگاه همدان/ آتا پروازها را لغو کرد

تعطیلی مجدد فرودگاه همدان/ آتا پروازها را لغو کرد