مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-30اقتصادي

قلع و قمع 50 مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی آمل


50 مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه چلاو شهرستان آمل به دستور دادستانی آمل قلع و قمع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، براساس گزارش دادستانی شهرستان آمل، به منظور حفظ اراضی با ارزش زراعی و باغی شهرستان آمل 50 مورد دیوارکشی غیرمجاز  در اراضی کشاورزی منطقه چلاو شهرستان آمل قلع و قمع شد.

همچنین از سوی دادستانی آمل به دهیاران روستاهای منطقه، اداره جهاد و بخشداری برای انجام تکالیف قانونی در اعلام گزارش ساخت وسازهای غیرمجاز دستورات لازم داده شد.

این تعداد دیوارکشی  غیرمجاز که در 4هزار متر مربع از زمین های کشاورزی انجام شده بود در قالب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حضور این دادستانی، بخشدار، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی تخریب، قلع و قمع و به وضع سابق بازگردانده شد.

  قابل ذکر است؛ حفظ کاربری اراضی کشاورزی یکی از مهمترین دغدغه های دادگستری استان است که در رونق بخشی به تولیدات کشاورزی نیز موثر است و همواره مسؤولان قضایی استان به ادارات خدمات درباره ممنوعیت ارائه هرگونه انشعاب و خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز اخطار دادند و از مالکان نیز خواستند تا قبل از هرگونه خرید ملک و احداث ساختمان از امور اراضی اداره جهاد کشاورزی استعلام های لازم را اخذ نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 50 مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی آمل

قلع و قمع 50 مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی آمل