مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-30سياسي

امروز راهبرد دشمنان تحریف راه و آرمان شهداست


امروز راهبرد دشمنان حذف نام شهدا نیست بلکه تحریف راه و آرمان شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی ظهر دوشنبه در یادواره 28 شهید روحانی شهرستان کازرون گفت: شهدا ستارگان پرفروغی هستند که خاموش شدنی نیستند بلکه به تعبیر حضرت آیت الله جوادی آملی؛ اینها نوری هستند که هر چه پا بر روی این نور گذاشته شود این پا درون آن نور قرار می گیرد و نور زیر پا قرار نمی گیرد.

وی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس، در مقطعی از انقلاب ما جریانی روی کار آمد با گرفتن برخی مناصب، به دنبال کم رنگ کردن نام و آرمان شهدا بودند و حتی بدتر از آن، فرهنگ جهاد و شهادت را زیر سوال بردند و آنرا فرهنگ خشونت نامیدن با تشییع شهدا در دانشگاه ها مقابله می کردند و می گفتند دانشگاه قبرستان نیست.

نام شهدا را از روی کوچه و خیابان ها حذف کردند ولی شهدا همانند ستارگان در تازیخ می درخشند و این راه شهدا را حق و حقیقت است.

این استاد سطح عالی استان فارس افزود: راهبرد جدید دشمن؛ تحریف آرمان شهدا و انحراف در راه آنهاست و امروز راهبرد دشمنان حذف نام شهدا نیست بلکه تحریف راه و آرمان شهداست، امروز آنها با سو استفاده از نام شهدا و تمثال مبارک آنها، دست به تحریف آرمان آنها می زنند تا به نحوی مردم را از نظام اسلامی دل زده و ناامید سازند، در برخی فیلم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز راهبرد دشمنان تحریف راه و آرمان شهداست

امروز راهبرد دشمنان تحریف راه و آرمان شهداست