مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-30اقتصادي

انجام 18 هزار مورد بازرسی از سطح بازارهای خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته تا کنون طرح های بازرسی با ظرفیت 35 تیم انجام شده است، گفت: تا کنون بیش از 18 هزار بازرسی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جعفری ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همیاران بازار نیروهای بسیجی هستند که با گذراندن تمامی دوره های تخصصی در حوزه نظارت و بازرسی با سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این همیاران اوضاع بازار را از مبادی ورودی تا بازار عرضه نظارت و بازرسی می کنند، افزود: در حال حاضر تعداد 160 نفر نیروی بازرس دارای کارت در سطح استان فعالیت می کنند که از این تعداد سهم شهرستان بیرجند 43 نفر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به حجم نظارت ها ظرفیت نیروها بسیار پایین است و اقدامات آنگونه که می خواهیم، بر وفق مراد انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی تمامی ظرفیت خودرویی خود را پای کار گذاشته که این امر ما را از حوزه تولید غافل کرده است، گفت: علی رغم اینکه در ابتدای اجرای طرح سازمان برنامه کشور برای حقوق بازرسین اعتبار اختصاص داده اما متأسفانه تا کنون هیچ مبلغی دریافت نشده و حقوق بازرسین از منابع داخلی سازمان جهاد و سپاه انصارالرضا (ع) پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 18 هزار مورد بازرسی از سطح بازارهای خراسان جنوبی

انجام 18 هزار مورد بازرسی از سطح بازارهای خراسان جنوبی