مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-30اقتصادي

1000 میلیارد تومان به توسعه صنایع کوچک در کشور کمک می شود


معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از اختصاص کمک یک هزار میلیارد تومانی به توسعه صنایع کوچک در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عزیزالله قربانی، معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ظهر امروز در حاشیه سفر به استان سمنان، در گفت وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: مقرر شده است تا در قالب اعطای تسهیلات، یک هزار میلیارد تومان به توسعه صنایع کوچک در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور با همکاری این سازمان و بانک ملی کمک شود.

وی افزود: بیش از 6 هزار و 500 واحد دانش بنیان در کشور وجود دارد که از این تعداد، چهار هزار و 275 واحد دانش بنیان تولیدی و دو هزار و 357 واحد دانش بنیان نوپا هستند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد: حدود 9 درصد کل واحدهای دانش بنیان معادل 571 واحد، در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی و فناوری مستقر هستند.

قربانی ادامه داد: یک هزار و 500 واحد صنعتی مستعد دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: واحدهای دانش بنیان مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بر اساس دسته فناوری به 11 دسته ازجمله انرژی های نو، مواد، قطعات و سامانه ها، داروهای پیشرفته، فناوری نانو، مواد پیشرفته، فناوری زیستی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان به توسعه صنایع کوچک در کشور کمک می شود

1000 میلیارد تومان به توسعه صنایع کوچک در کشور کمک می شود