مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-30اقتصادي

بذرپاش: منابع کشور در حال هدررفت است/ شرکت های غیردولتی را شفاف می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرباش رییس دیوان محاسبات کشور دیروز (یکشنبه) در حاشیه نخستین نشست مجمع معاونین مالی و اداری وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در محل دیوان محاسبات گفت: - رییس دیوان محاسبات کشور گفت: بررسی ها در دیوان محاسبات نشان می دهد بخش قابل توجهی از منابع کشور در حال هدر رفت است و به دنبال دستورالعملی جدید برای کاهش قیمت های تمام شده هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرباش رییس دیوان محاسبات کشور دیروز (یکشنبه) در حاشیه نخستین نشست مجمع معاونین مالی و اداری وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در محل دیوان محاسبات گفت: اگر امروز 70 درصد منابع کشور افزایش بهره وری داشته باشد ارتقای کیفیت و خدمات به مردم بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: این روز ها به دلیل مشکلات قانونی، برخی شرکت ها از مدار دولتی خارج شدند و وقتی موضوع نظارت مطرح می شود خود را غیردولتی عنوان می کنند که ما شرکت دولتی نیستم، اما نکته عجیب اینجاست که مدیران این شرکت ها از سوی دولتی ها انتخاب می شوند، لذا دیوان محاسبات با اصلاح برخی قوانین به دنبال شفاف سازی در این خصوص است.

رییس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه در حال حاضر کالا و خدمات در کشور گران ارائه می شود و باید تدبیری برای ارائه کالا و خدمات ارزان تر به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: منابع کشور در حال هدررفت است/ شرکت های غیردولتی را شفاف می کنیم

بذرپاش: منابع کشور در حال هدررفت است/ شرکت های غیردولتی را شفاف می کنیم