مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-30اقتصادي

اخبار خوش درباره مس آذربایجان و نفلین سینیت سراب/ سنگ اندازی در تولید تراکتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان  ظهر امروز در بازدید رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از شرکت تراکتورسازی ایران با اشاره به اهمیت تولید انواع ماشین آلات کشاورزی به ویژه تراکتور  اظهار کرد: مجموعه تراکتورسازی ایران در نظر دارد امسال با تولید 35 هزار دستگاه تراکتور گام بلندی را در این صنعت بردارد ولی با توجه به فضای حاکم و قیمت گذاری دستوری و موانعی که ایجاد شده به نظر می رسد مشکلات جدی در این زمینه به وجود آید.

وی افزود: بدون تردید حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی برای صنعت و تولید استان مایه خیر و برکت خواهد شد بنا بر این درخواست می کنیم مشکلات این مجموعه به صورت ویژه در کمیسیون صنایع و معادن مطرح شود تا این مجموعه امسال به برنامه های هدف گذاری شده خود برسد.

وی با بیان این که تبریز قطب تولید قطعات خودرو است، ادامه داد: تراکتورسازی علاوه بر تولید ماشین آلات استراتژیک به نوعی غرور و هویت آذربایجان نیز محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: به نظر می رسد تصمیمات نادرست و دخالت های به ظاهر حمایتی، آسیب اساسی به روند تولید این مجموعه وارد می کند باید عنایت ویژه ای به مجموعه تراکتورسازی ایران و تبریز داشته باشید تا این مجموعه بتواند با اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار خوش درباره مس آذربایجان و نفلین سینیت سراب/ سنگ اندازی در تولید تراکتور

اخبار خوش درباره مس آذربایجان و نفلین سینیت سراب/ سنگ اندازی در تولید تراکتور