مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-30حوادث

دستگیری 278 اراذل و اوباش/ توقیف 1253 خودروی «دور دور» باز


رییس پلیس پایتخت از دستگیری 278 اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد و گفت: 1253 خودرو که اقدام به دور و مزاحمت برای نوامیس می کردند هم توقیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی در جمع خبرنگاران، افزود: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، گردن کشان، مزاحمین نوامیس در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: این طرح ها در جهت انضباط جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت اجرا می شود.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه برخورد با اراذل و اوباش و مراکز ترویج دهنده فرهنگ غربی و قمارخانه ها در دستور کار جدی پلیس پایتخت است، گفت: 63 نفر از اراذل و اوباش سطح دار و عاملان تخریب و شرارت و 22 نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به حمل سلاح غیرمجاز می کردند، دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت افزود: همچنین 22 نفر از اراذل و اوباشی که علاوه بر شرارت، اقدام به توزیع مشروبات الکلی و 48 شرور که اقدام به فروش مواد مخدر و داروهای روانگردان می کردند هم در مراکز قمار و فساد دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح اقتدار، 123 نفر از مزاحمین نوامیس دستگیر شده اند، گفت: به طور کلی 278 نفر از اراذل و اوباش، فروشندگان سلاح سرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 278 اراذل و اوباش/ توقیف 1253 خودروی «دور دور» باز

دستگیری 278 اراذل و اوباش/ توقیف 1253 خودروی «دور دور» باز