مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-30اقتصادي

می توانیم کشت فراسرزمینی در سوریه داشته باشیم


رییس اتاق ایران با تاکید بر لزوم افزایش سطح مبادلات ایران و سوریه به یک میلیارد دلار، گفت: با توجه به وجود زمین های حاصلخیز در سوریه پیشنهاد می شود کشت فراسرزمینی در این کشور داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامحسین شافعی در همایش توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و سوریه، اظهار کرد: در حال حاضر رابطه عمیق مبتنی بر منافع مشترک اقتصادی دو کشور را شاهدیم و سعی بر این است که این روابط از دولت به بخش خصوصی دو کشور تسری یابد.

رییس اتاق بازرگانی ایران افزود: در این راه نیاز مبرمی به تبادل اطلاعات، بانک اطلاعات و آشنایی با قوانین و فرصت تجاری برای افزایش همکاری داریم که همایش امروز در همین راستا برگزار شده است.

همایش امروز بیانگر اراده دولت و بخش خصوصی سوریه جهت همکاری با ایران است و پیام آن این است که بخش خصوصی برای همکاری گسترده و همه جانبه اشتیاق دارد.

وی افزود: در بخش ارتقای سطح روابط پیشرفت داشتیم ولی تا سطح مطلوب فاصله داریم بنابراین لازم است دولت های دو کشور جهت ایجاد زیرساخت و اجرای توافق در زمینه حمل و نقل، بانک، تجارت آزاد همگام با تلاش بخش خصوصی گام بردارند.

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: افزایش سطح مبادلات در فاز اول به یک میلیارد دلار در سال، نیازمند حضور فعال بخش خصوصی دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم کشت فراسرزمینی در سوریه داشته باشیم

می توانیم کشت فراسرزمینی در سوریه داشته باشیم