مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-30سياسي

سپاه به 169 روستای کردستان آبرسانی می کند


سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بنا به تاکید فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای امنیت، آسایش و رفاه مردم همه دستگاه های اجرایی در کشور موظف هستند در حیطه کاری خود در خدمت مردم باشند.

وی تصریح کرد: سپاه برآمده از مردم و برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن و خدمت به مردم تشکیل شده و در این راستا و استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارد در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

فرمانده سپاه کردستان افزود: سپاه بیت المقدس در تمامی استان جدای از تلاش برای تامین و تقویت امنیت سرزمین مجاهدت های خاموش، در خدمت رفاه و آسایش مردم است.

سردار حسینی در ادامه تصریح کرد: با تصمیمی که در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گرفته شد، بنا است در 5 تا 6 عرصه اقدامات برجسته ای در روستاهای استان کردستان انجام شود که یکی از این اقدامات در بخش بسیج آبرسانی است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به 169 روستای دارای تنش آبی در کردستان پروژه ای بزرگ است که توسط سپاه بیت المقدس و با همکاری سایر دستگاه های مرتبط انجام می شود.

 به گفته فرمانده سپاه کردستان، در اجرای این طرح، آبرسانی به 47 روستا به صورت تک روستایی و127  روستا نیز در قالب مجتمع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه به 169 روستای کردستان آبرسانی می کند

سپاه به 169 روستای کردستان آبرسانی می کند