مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-30فرهنگي

تحسین اصلاح طلبان از فیلم ضدایرانی و ضد دین «عنکبوت مقدس»!


پس از موج ضددینی اصلاح طلبان برای تخریب یک سرود امام زمانی، آنان روز گذشته به تقدیس بازیگری پرداختند که برای بازی در فیلمی ضد دینی و ضد ایرانی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره کن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پس از موج ضددینی اصلاح طلبان برای تخریب یک سرود امام زمانی، آنان روز گذشته به تقدیس بازیگری پرداختند که برای بازی در فیلمی ضد دینی و ضد ایرانی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره کن شده است.

این بازیگر در میانه دهه 80 به دلیل پخش فیلم خصوصی اش به دست بازیگری دیگر، از ایران رفت.

جامعه سینمایی و هنری ایران، اما هیچ گاه فرد منتشرکننده این فیلم خصوصی را طرد نکرد و حتی برای کمک به درمان بیماری آن فرد، کمپین تشکیل داد.

آذر منصوری، دبیر کل حزب اتحاد ملت، پس از اعلام خبر اعطای جایزه به زهرا امیرابراهیمی، بازیگر مذکور، در توییتی نوشت: زهرا امیرابراهیمی از خاکستر خود برخاست و امروز مزدش را گرفت.

مبارکش باشد .

اما پوستر فیلمی که امیرابراهیمی در آن بازی کرده، تصویری هوایی از حرم امام رضا علیه السلام در شب که چراغ های خیابان های اطراف حرم، خطوطی را به مرکزیت حرم ایجاد کرده و روی این تصویر، نام فیلم یعنی عبارت عنکبوت مقدس با فونت عربی زده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحسین اصلاح طلبان از فیلم ضدایرانی و ضد دین «عنکبوت مقدس»!

تحسین اصلاح طلبان از فیلم ضدایرانی و ضد دین «عنکبوت مقدس»!