مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-30اقتصادي

آمادگی بخش خصوصی ایران برای تجارت با بخش های دولتی و خصوصی سوریه


آمادگی بخش خصوصی ایران جهت همکاری با بخش های دولتی و خصوصی سوریه در بازسازی زیرساخت های مختلف معدنی و سرمایه گذاری مشترک در زمینه های عمرانی سوریه از جمله سدسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامحسین شافعی امروز در همایش تجاری ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران با حضور سفیر کشور سوریه در ایران و همچنین هیأت تجاری این کشور برگزار شد، اظهار داشت: ما شاهد رابطه عمیق مبتنی بر علایق و منافع مشترک بین ایران و سوریه هستیم و سعی ما بر این است تا روابط حسنه دولت ها به بخش خصوصی و بنگاه های دو کشور تسری یابد.

رییس اتاق بازرگانی ایران افزود: در این راه نیاز به تبادل اطلاعات و آشنایی در زمینه فرصت های دو کشور برای افزایش همکاری ها است و همایش امروز در این راستا تشکیل شده است.

وی بیان داشت: اگر چه سطح روابط تجاری دو کشور پیشرفت داشته است، اما تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله زیادی دارد بنابراین حمایت دولت ها در راستای اجرایی شدن توافقات حمل و نقل گمرکی، تجارت آزاد، بانکی و غیره لازمه جهش در روابط اقتصادی دوجانبه است.

شافعی اظهار داشت: حضور امروز شما بیانگر اراده واقعی دولت و بخش خصوصی سوریه در جهت توسعه همکاری های تجاری ایران و سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بخش خصوصی ایران برای تجارت با بخش های دولتی و خصوصی سوریه

آمادگی بخش خصوصی ایران برای تجارت با بخش های دولتی و خصوصی سوریه