مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-30اجتماعي

بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی اردبیل متعلق به خیرین است


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی موجود و در حال احداث آموزش و پرورش استان اردبیل متعلق به خیرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز مقیم کشور آمریکا در اردبیل با اشاره به تداوم مدرسه سازی در سطح استان توسط خیرین اظهار کرد: بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی موجود و در حال احداث آموزش و پرورش استان اردبیل متعلق به خیرین است، حرکتی که در سطح کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه این اقدامات می تواند گامی مؤثر در خوداتکایی کشور در حوزه مدرسه سازی و تأمین فضاهای آموزشی باشد، گفت: سعی داریم تا کیفی ترین ساخت و ساز را اعم از مدارس خیرساز و مدارس احداثی توسط دولت با تأمین اعتبار مناسب انجام دهیم تا برای نسل های آینده این واحدهای آموزشی یک ظرفیت عظیم برای توسعه علم و دانش به حساب بیاید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: دست توانمند خیرین زمینه و فضای شایسته ای را برای تربیت نسل آینده به وجود آورده است و این عمل خداپسندانه آنها نه تنها آثار پر خیر و برکت دنیوی به همراه دارد بلکه باقیات و صالحات و صدقه جاریه ای است که تا ابد می تواند برای آنها خیر و نیکی را به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی اردبیل متعلق به خیرین است

بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی اردبیل متعلق به خیرین است