مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-30سياسي

بیش از 4 هزار زائر قزوینی با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق می کنند


جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین از اعزام بیش از 4 هزار نفر از مردم استان به مرقد امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای والای این شخصیت الهی خبر داد.

- ابوالفضل طاهرخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اعزام بیش از 4 هزار نفر از زائران و دوستداران امام راحل به مرقد ایشان و تجدید میثاق با آرمان های والای این شخصیت الهی اظهار کرد: حضور  زائران در مرقد امام راحل در روز در سالروز ارتحال ایشان پیام های بسیار متعدد و متفاوتی را برای مردم دنیا، دشمنان نظام و منافقین داخلی که سنگ اندازی میکنند، به همراه دارد و حضور زائران ثابت میکند که همچنان مردم به امام خمینی(ره) علیه اعتقاد و باور دارند.

  وی افزود: برای اعزام زائران به مرقد امام خمینی جلساتی در استان برگزار شده و در روز ارتحال معمار کبیر انقلاب در شهرهای مختلف استان قزوین مراسم گرامیداشت ویژه ارتحال برگزار  میشود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین ادامه داد: اعزام زائران با رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت مسائل ایمنی و حفاظتی به نحو احسن صورت می گیرد و زائران ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی از فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام بهره خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار زائر قزوینی با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق می کنند

بیش از 4 هزار زائر قزوینی با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق می کنند