مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-30حوادث

تازه ترین اخبار از حادثه«متروپل»/ شمار جانباختگان به 31 نفر رسید


برآورد می شود کمتر از 10 نفر دیگر زیر آوار متروپل مانده باشند صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آواربرداری با سرعتی که گرفته بخش عمده ای از آن احتمالا تا دو روز آینده به پایان می رسد.

وی افزود: ابتدا پیش بینی می کردیم که کنار پاساژ تلفات داشته باشیم و اولویت مان را آنجا قرار دادیم اما به جز پنج نفر، این قسمت تلفات دیگری نداشت.

استاندار خوزستان گفت: برآورد ما این است که کمتر از 10 نفر هنوز زیر آوار باقی مانده اند.

   وی ضمن رد مفقود بودن 150 نفر در زیر آوارها، ادامه داد: اگر این آمار صحت داشت خانواده ها مراجعه زیادی می کردند و آمار تلفات هم باید بالا می رفت.

معاون وزیر کشور: آوار متروپل تا 72 ساعت آینده تخلیه می شود مهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در جمع خبرنگاران ظهار کرد: از روز نخست وقوع حادثه متروپل، عملیات آواربرداری با اولویت  نجات جان افراد زنده شروع به کار شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت مکانی و خطرات احتمالی  که در محل وجود دارد، خوشبختانه عملیات به طور مستمر و بدون توقف و به صورت 24ساعته تا امروز در حال انجام بوده است.

جمالی نژاد گفت: در حال حاضر در محل حادثه محدودیت هایی از نظر خطر و ریزش سازه ها وجود دارد که اگر نبود کار کارشناسی و پیچیدگی های سازه ای موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اخبار از حادثه«متروپل»/ شمار جانباختگان به 31 نفر رسید

تازه ترین اخبار از حادثه«متروپل»/ شمار جانباختگان به 31 نفر رسید