مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-30سياسي

قانون گریزی و دورزدن قانون منجر به حادثه متروپل شد


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون گریزی و دورزدن قانون به واسطه رانت و بده بستان و تعارض منافع منجر به حادثه غم انگیز آبادان شد.

- علیرضا نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در خمین با اشاره به حادثه فروریختن برج متروپل آبادان و تسلیت به خانواده بازماندگان و مردم میهن اسلامی اظهار کرد: قانون گریزی و دورزدن قانون به واسطه رانت و بده بستان و تعارض منافع منجر به حادثه غم انگیز آبادان شد که عبرت گرفتن از اتفاق سخت و ناگوار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در گزارش هایی که تاکنون در خصوص حادثه متروپل ارسال شده، تخلفات عدیده ای از پیمانکار، شهردار، مهندسین ناظر، دستگاه های نظارتی و حتی دادستانی به چشم می خورد که جای بسی تاسف است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متخلفین این حادثه باید به میزان نقشی که در وقوع حادثه داشته اند، مورد مجازات قرار گیرند تا درس عبرتی برای دیگران شود، گفت: برخورد با هرگونه تخلف باید قبل از وقوع حوادث صورت بگیرد تا از وارد شدن خسارت جانی و مالی به مردم جلوگیری شود.

نظری با اشاره به وجود چندین هزار ساختمان مسکونی دارای ریسک در کشور، اظهار کرد: باید در هر استان ساختمان های دارای ریسک شناسایی و نسبت به اصلاح آنها اقدام شود، تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گریزی و دورزدن قانون منجر به حادثه متروپل شد

قانون گریزی و دورزدن قانون منجر به حادثه متروپل شد