مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-30اقتصادي

900 میلیون تومان برای تکمیل کتابخانه نوبندگان اختصاص یافت


فرماندار ویژه فسا خواستار سرعت بخشی به عملیات احداث کتابخانه عمومی جنوب فسا و نوبندگان شد و خبر داد: به همین منظور 900 میلیون تومان برای تکمیل کتابخانه عمومی نوبندگان اختصاص یافت.

- علی رضا فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر لزوم سرعت بخشی در احداث کتابخانه های جنوب فسا واقع در باغ زاهدی و نوبندگان اظهار کرد: هر کاری که منجر به تقویت کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی می شود، استقبال می کنیم و اعتقاد داریم که این رویکرد به عنوان کاری شاخص و متمایز تأثیر فراوانی در غنای فرهنگی و تقویت پایه های فکری و اندیشه ورزی دارد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا در سال جاری با نگاه ویژه نسبت به تقویت و تجهیز و گسترش کتابخانه ها اقدام کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا همچنین از تزریق اعتبار 900 میلیون تومانی به منظور تکمیل کتابخانه عمومی شهر نوبندگان شهرستان فسا خبر داد و گفت: این مبلغ بمنظور تکمیل پروژه کتابخانه نوبندگان و با همکاری نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی تأمین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرستان فسا که در 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده، 10 کتابخانه نهادی و کتابخانه مشارکتی فعال دارد که شش کتابخانه آن در شش سال گذشته به این مجموعه اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 میلیون تومان برای تکمیل کتابخانه نوبندگان اختصاص یافت

900 میلیون تومان برای تکمیل کتابخانه نوبندگان اختصاص یافت