مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-30فرهنگي

پنجمین جلسه کارگروه رصد فرهنگی کشور برگزار می شود


پنجمین جلسه کارگروه رصد فرهنگی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز دوشنبه نهم خردادماه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجمین جلسه کارگروه رصد فرهنگی کشور با هدف ارائه گزارش عملکرد این کارگروه در سال 1400 و تعیین اولویت های موضوعی مرکز رصد فرهنگی در سال 1401 بر اساس مسائل و چالش های فرهنگی کشور امروز دوشنبه نهم خرداد با حضور اعضای کارگروه رصد فرهنگی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

در این جلسه که اولین جلسه کارگروه رصد فرهنگی کشور در دولت سیزدهم است، درباره ضرورت تجمیع داده های فرهنگی کشور در مرکز رصد و راهکارهای جلب مشارکت و همکاری سازمان ها و نهادها در تبادل داده، همچنین تعیین سیاست دسترسی به داده ها و انتشار گزارش های مرکز رصد فرهنگی کشور و نیز استانداردسازی شاخص های پیمایش های اجتماعی و فرهنگی در کشور تصمیم گیری خواهد شد.

کارگروه رصد فرهنگی، مصوب جلسه اول ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مورخ 29 تیر 1398) است که با هدف رصد مستمر تغییر و تحولات فرهنگی و ارائه گزارش از این تحولات، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است.

متعاقب این مصوبه، آیین نامه اجرایی کارگروه رصد فرهنگی در تاریخ 14 تیر 1399 از سوی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پژوهشگاه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جلسه کارگروه رصد فرهنگی کشور برگزار می شود

پنجمین جلسه کارگروه رصد فرهنگی کشور برگزار می شود