مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-30سياسي

بارانداز عرضه مستقیم دام در البرز پیش بینی شود


این استان برای عرضه مستقیم دام باید بارانداز و مکانی مجهز داشته باشد که شهرداری و سایر دستگاه های مربوطه باید برای این منظور برنامه ریزی و مکان یابی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز، در شورای عشایر استان که با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان امور عشایر کشور و نمایندگان عشایر استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: طبق منویات و سخنان ارزشمند امام خمینی (ره) عشایر، ذخایر انقلاب و مملکت هستند.

استاندار البرز ادامه داد: البرز، عشایر فعال و تأثیرگذاری داری بنابراین باید بسترها و زیرساخت های مورد نیاز آنها فراهم شود.

عبداللهی گفت: این استان برای عرضه مستقیم دام باید بارانداز و مکانی مجهز داشته باشد که شهرداری و سایر دستگاه های مربوطه باید برای این منظور برنامه ریزی و مکان یابی کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی عشایر، محلی برای عرضه تولیداتشان در شهرها است تا بتوانند به صورت مستقیم محصولات خود را برای مردم در معرض فروش بگذارند.

استاندار البرز گفت: عشایر البرز می توانند بسترهای لازم را جهت توسعه گردشگری، بوم گردی و صنایع دستی فراهم کنند از این رو باید حمایت های کافی از مسؤولان مربوطه را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارانداز عرضه مستقیم دام در البرز پیش بینی شود

بارانداز عرضه مستقیم دام در البرز پیش بینی شود