مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-30اقتصادي

عمان و روسیه مقصد صادرات کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود


یاسوج_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمان و روسیه مقصد صادرات استان خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی احمدزاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: اقدامات خوبی در زمینه صادرات محصولات استان به عمان صورت گرفته که در آینده عملی شده و آماده کردن تولیدات و محصولات صادراتی به کشور عمان و روسیه به عنوان کشورهای مقصد محصولات استان مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه استان در زمینه هایی استعداد، امتیازات و تولیداتی دارد، ابراز داشت: در شرایطی که جام جهانی فوتبال 2022 بیست و دومین جام جهانی 30 آبان تا 27 آذر 1401 در کشور قطر برگزار می شود، باید از این موقعیت استفاده کنیم.

استاندار گفت: استان در بخش کشاورزی محصولاتی از جمله سیب، لیمو و مرکبات، گل رز، آب معدنی و تولیدات صنایع دستی و شوینده ها را به کشور قطر صادر کرد که می تواند گامی در جهت تعمیم روابط و بازگشایی مسیر، بازاریابی و شناساندن توانمندی های استان شود.

احمد زاده با بیان اینکه باید فرهنگ صادرات، تولید، درآمدزایی و اشتغال در استان تقویت و رونق بگیرد، افزود: در خصوص تولیدات استان از مصرف درون استانی به برون استانی و حتی فرا ملی فکر کنیم و باید به فکر ایده و طرح های نو و دانش بنیان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمان و روسیه مقصد صادرات کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود

عمان و روسیه مقصد صادرات کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود