مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-30سياسي

نهضت امام راحل الگوی زنده برای بیداری انسان ها است


نهضت امام راحل یک الگوی زنده برای بیداری انسان ها و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه است لذا خواست قانونی و شرعی از ما تبیین اندیشه های امامین انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد علی نوبخت در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم های سالگرد جانگذار رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خردادماه با بیان اینکه وصیت نامه حضرت امام مخزنی ارزشمند برای نظام ایران اسلامی برای رسیدن به کمال است، گفت: امام خمینی (ره) با اشراف کامل بر قوت ها و ضعف های درونی و نیز فرصت ها و تهدیدات محیطی، وصیتنامه الهی، سیاسی خویش را تدوین کرد که پیروی از آموزه های آن تداوم موفق و مؤثر انقلاب اسلامی را به ارمغان خواهد داشت.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه عصر امام خمینی(ره) دوره فریاد مظلومان و مستضعفان عالم است، گفت: نهضت امام راحل یک الگوی زنده برای بیداری انسان ها و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه است لذا خواست قانونی و شرعی از ما تبیین اندیشه های امامین انقلاب است.

وی با اعلام اینکه همه دستگاه های اجرایی در سطح شهرها و بخشداری ها شهرستان ساری با کمک حوزه های مقاومت بسیج برنامه های منسجم خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد رحلت حضرت امام و قیام 15خردادماه خواهند داشت، خاطرنشان کرد: اعزام زائران به حرم امام(ره) یکی از کارهای ماندگار فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام راحل الگوی زنده برای بیداری انسان ها است

نهضت امام راحل الگوی زنده برای بیداری انسان ها است