مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 07:522022-05-30بين الملل

حل مشکل کمبود نیروی کار در سنگاپور با ربات ها


کسب وکارها در سنگاپور پس از تلاش ناکام برای یافتن کارکنان تازه در طول همه گیری کرونا، به طور فزاینده ای به استقرار ربات ها برای کمک به انجام طیف وسیعی از وظایف روی آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، امروزه از ربات ها در سنگاپور برای انجام اقدامات مختلفی استفاده می شود که از بررسی مکان های ساخت وساز تا پذیرایی و اسکن قفسه های کتاب در کتابخانه ها را دربر می گیرد.

مهار کرونا سرعت پذیرش فناوری و اتوماسیون توسط شرکت ها را تسریع کرده، زیرا سنگاپور به شدت به کارگران خارجی متکی است، اما تعداد آنها پس از شیوع کرونا بین دسامبر 2019 تا سپتامبر 2021 به میزان 235700 نفر کاهش یافت.

در یک مرکز عمرانی ساختمانی در سنگاپور، یک ربات چهار پا به نام اسپات که توسط شرکت آمریکایی بوستون داینامیکس ساخته شده، بخش هایی از گل و سنگ را اسکن می کند تا پیشرفت کار را بررسی کند و داده ها را به اتاق کنترل شرکت ساخت و ساز گامون بازگردانده است.

مایکل اوکانل، مدیر کل این شرکت می گوید استفاده از اسپات به جای دو کارمند انسانی که قبلاً برای انجام کار به صورت دستی نیاز بود، منجر به صرفه جویی شده است.

اوکانل، که معتقد است کمبود نیروی کار در صنعت که به دلیل همه گیری کرونا تشدید شده، می گوید: جایگزینی ربات به جای نیروی انسانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کمبود نیروی کار در سنگاپور با ربات ها

حل مشکل کمبود نیروی کار در سنگاپور با ربات ها