مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 07:472022-05-30سياسي

دانشگاه ها نقش پررنگی در ایجاد ارتباط میان قرآن و علم روانشناسی دارند


نخستین رویداد علم شهر قرآن و روان شناسی با همکاری هسته پژوهشی قرآن و روان شناسی دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از امور سامانه ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، نخستین رویداد علم شهر قرآن و روان شناسی با همکاری هسته پژوهشی قرآن و روان شناسی دانشگاه تهران با حضور هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

* دانشگاه ها نقش پررنگی در ایجاد ارتباط میان قرآن و علم روانشناسی دارند هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران اظهار کرد: کنجکاوی های بشر در پدیده های مادی توانسته، تسلط انسان را بر دنیای امروز و قلمروهای ناشناخته در عالم هستی امکان پذیر کند.

وی با اشاره به اینکه انسان امروز با تکیه بر معرفتی که حاصل کرده، قدرت نفوذ و تاثیرگذاری جدی پیدا کرده است، گفت: قدرت علم و دانش آنقدر نافذ است که به نظر می رسد حتی رفتارهای جزیی انسان را پیش بینی کند و بدون اینکه انسان متوجه شود نقشه رفتاری فکر و عمل او را ترسیم کند.

بهرامی احسان افزود: حوزه روانشناختی با افسردگی و اضطراب مواجه است اما انس با قرآن می تواند جان انسان را از سرگردانی نجات دهد، عقل و فکر را بارور کند و حس رضایت را در عمیق ترین لایه های وجودی انسان تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نقش پررنگی در ایجاد ارتباط میان قرآن و علم روانشناسی دارند

دانشگاه ها نقش پررنگی در ایجاد ارتباط میان قرآن و علم روانشناسی دارند