مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-30سياسي

اقتدار کشور نتیجه کنار هم قرار گرفتن اراده جدی و توان دانشگاهیان است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: اقتدار کشورمان نتیجه توان دانشگاهیان و کنار هم قرار گرفتن علم و اراده جدی آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نشست سراسری مدیران حراست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، اظهار داشت: بازگشایی دانشگاه ها پس از دو سال و اندی اقتضائات خاصی داشت و شکل و صورت جدیدی از دانشگاه ها ارائه داد.

وی افزود: پس از حضوری شدن دانشگاه ها مواجه با وضعیتی شدیم که شاید در گذشته شاهد آن نبودیم؛ در دوره تعطیلی دانشگاه ها تحولاتی در جریانات دانشجویی و دانش آموزی رخ داد که نیازمند مطالعه است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: برخی معتقد هستند اگر آموزش و پرورش دو سال تعطیل می شد ممکن بود آسیب کمتری به وجود آید تا اینکه آموزش را در فضای مجازی ادامه دهیم.

به گفته وی، در فضای دانشگاه ها حداقل اتفاقات، افت کیفیت آموزش و رواج میل دانشجویان به نمره بالاتر با زحمت کمتر بوده است و بازگرداندن آنها به فضای جدی آموزش نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار کشور نتیجه کنار هم قرار گرفتن اراده جدی و توان دانشگاهیان است

اقتدار کشور نتیجه کنار هم قرار گرفتن اراده جدی و توان دانشگاهیان است