مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 01:172022-05-29فرهنگي

بیانیه سازمان سینمایی علیه کن و عنکبوت مقدس : احساسات شیعیان جریحه دار شده است


شب نامه سخیف تصویری که ماحصل ذهن مشوش فردی دانمارکی ایرانی تبار است و به اعتقادات شیعیان توهین کرده، مورد توجه این جشنواره قرار گرفته است.

- بیانیه سازمان سینمایی علیه کن و عنکبوت مقدس : احساسات شیعیان جریحه دار شده است شب نامه سخیف تصویری که ماحصل ذهن مشوش فردی دانمارکی ایرانی تبار است و به اعتقادات شیعیان توهین کرده، مورد توجه این جشنواره قرار گرفته است.

در واکنش به محتوای فیلم عنکبوت مقدس که بازیگر زن آن نخل طلای کن را تصاحب کرد، سازمان سینمایی در محکومیت آنچه اقدام سیاسی و ضد ایرانی جشنواره فیلم کن خوانده، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متن این بیانیه به شرح زیراست:عرصه فرهنگی در جهان همواره محل پاسداشت ملت ها و ارج نهان به ارزش های جامعه بشری بوده است، ارزش هایی که ریشه در اعتقادات و باورهای مردم و کشورها دارند و در این میان جشنواره های بین المللی سینمایی عموما با شعار توجه به هنر هفتم و انعکاس تولیدات فاخر کشورهای جهان رخ می نمایند، لیکن سال هاست که شاهد آن هستیم اصحاب زور و تزویر با رخنه در این رویدادها یا پایه گذاری جشنواره هایی که نقش ابزار جنگی آنها در مواجهه با آحاد آزادیخواهان جامعه جهانی را دارند، در تلاشند که منویات سیاسی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سازمان سینمایی علیه کن و عنکبوت مقدس : احساسات شیعیان جریحه دار شده است

بیانیه سازمان سینمایی علیه کن و عنکبوت مقدس : احساسات شیعیان جریحه دار شده است