مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-29حوادث

شلیک به 4 پلیس بعد از قتل 5 نگهبان


مرد جنایتکاری که پس از قتل 5 نگهبان در یکی از روستاهای اطراف شهریار به تهران فرار کرده بود، با شلیک به چهار مأمور پلیس در تهران سرانجام دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، صبح دیروز خبر شلیک مردی ناشناس به چهار مأمور پلیس در خیابان طالقانی تهران به پلیس و ساسان غلامی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اعلام شد.

پس از انتقال متهم به اداره پلیس آگاهی پایتخت وی بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد این مرد مسلح صبح جمعه 6 خرداد در حالی که اسلحه ای همراه داشته به روستای بالابان اطراف شهریار رفته و به 6 نگهبان که داخل کانکس های نگهبانی حضور داشتند شلیک کرده و متواری شده بود.

سرهنگ مهدی سرپناه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در بیان جزییات این خبر گفت: قطعه زمینی که قتل ها در آن رخ داده بود متعلق به سازمان بنادر و کشتیرانی بوده اما بر سر مالکیت آن اختلاف وجود داشته و پرونده ای هم در همین خصوص در دادگستری استان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

اما حدود ساعت 7 و نیم صبح جمعه این مرد جوان در حالی که لباس سربازی به تن داشته، وارد این زمین شده و به سراغ کانکس نگهبانان رفته و پس از شلیک به 6 نگهبان باعث مرگ 5 نفر از آنها شده و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک به 4 پلیس بعد از قتل 5 نگهبان

شلیک به 4 پلیس بعد از قتل 5 نگهبان