مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 22:022022-05-29بين الملل

درخواست طرف های منطقه ای برای توقف حملات صهیونیست ها در قدس


قطر، مصر، اتحادیه عرب و رام الله حملات امروز شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرده و خواستار مداخله جامعه جهانی برای توقف آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب حمله شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را که با پشتیبانی شمار زیادی از نظامیان رژیم اشغالگر انجام گرفت، به شدت محکوم کرد.

در بیانیه اتحادیه عرب در این خصوص آمده است: این اقدام نقض مکرر وضعیت موجود است و رفتار تحریک آمیز بزرگ نسبت به احساسات عربی و اسلامی است و می تواند به تشدید تنش ها در بیت المقدس و دیگر مناطق منجر شود.

جمال رشدی سخنگوی ابوالغیط تصریح کرد: حمله به صحن مسجد الاقصی در چارچوب آنچه راهپیمایی پرچم خوانده می شود، در وهله نخست یک اقدام غیرمسئولانه و به منظور دستیابی کابینه رژیم صهیونیستی به دستاوردهایی داخلی است و اهداف جناح راست افراطی در اسراییل را محقق می کند که به دنبال از بین بردن همه موجودیت فلسطینی ها در قدس اشغالی شرقی است.

او به نقل از ابوالغیط از قدرت های بزرگ جهانی و جامعه جهانی خواست بر رژیم صهیونیستی برای توقف این اقدامات تحریک آمیز فشار آورند که به احساسات دینی لطمه می زند و دایره خشونت را در سرزمین های اشغالی فلسطین گسترش می دهد و همگان را به سمت درگیری های دینی با عواقب نامعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست طرف های منطقه ای برای توقف حملات صهیونیست ها در قدس

درخواست طرف های منطقه ای برای توقف حملات صهیونیست ها در قدس